Kniha Marketingová komunikace a public relations - Výklad pojmů a teorie oboru - Trh knih - online antikvariát

kolektiv autorů, Jan Halada

Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil
nakladatel Karolinum
rok vydání 2015
vydání 1.
jazyk česky
stran 120
ISBN 978-80-246-3075-5

Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese.


Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(7540) TIP
129 Kč

stav: učebnice může obsahovat podpis a může mít maximálně z 10% podtrhané texty tužkou a jevit známky opotřebení, v každém případě posíláme po zapalcení přesný stav fotkou

kniha 129 Kč
Zásilkovna  78 Kč

Sháním tuto knihu

Tuto knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy



Související knihy


Mohlo by vás zajímat