nakladatel | Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
---|---|
rok vydání | 2014 |
vydání | 1. |
stran | 60 |
ISBN | 978-80-7454-380-7 |
Tento studijní materiál nabízí příklady a případové studie pro řešení oblastí, studovaných v předmětu Marketing 3 studijního plánu VOŠ. Konkrétně se jedná o analýzy konkurence firmy (Porterův model pěti sil), měření, analýzu a předvídání tržní poptávky, identifikaci tržních segmentů, volbu cílových trhů a marketingové strategie pro diferenciaci a umístění nabídky, vývoj, testování a uvedení nových produktů na trh, řízení produktů prostřednictvím životního cyklu, řízení výrobkových řad, značek a obalu, tvorbu cenových strategií, volbu a řízení distribučních cest, analýzu spotřebitelských trhů a jejich kupního chování a analýzu trhu organizací a jejich kupního chování.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.