nakladatel | Academia |
---|---|
rok vydání | 2013 |
vydání | 2. |
jazyk | česky |
stran | 212 |
rozměry | 130x200 |
ISBN | 978-80-200-2274-5 |
Příručka je pojata jako úvod do studia základních problémů výuky cizích jazyků. Jde především o metadidaktiku cizích jazyků, čili o pojmový systém didaktiky cizích jazyků, o filozofii, logiku a metodologii vědy. Jejím přednostním posláním není předmětnou oblast, v daném případě cizojazyčné vyučování a učení, optimalizovat, formulovat preference těch či oněch řešení, nýbrž jde o něco jiného – o sebepoznání. Význam metavědy, resp. metateorie pro cizojazyčné vyučování a učení spočívá v tom, že přispívá k definování kategorií a pojmů, které bývají vykládány a aplikovány přibližně, nejasně, nebo dokonce nepatřičně. Přitom nejde jen o formální, akademickou záležitost. Jde i o otázku navýsost praktické důležitosti, protože jasné kategorie a pojmy umožňují spolehlivá praktická řešení. Publikace je určena didaktikům cizích jazyků, učitelům cizích jazyků a studentům učitelství cizích jazyků.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: Nová
Mírně poškrábané desky
kniha | 299 Kč |
Zásilkovna | 79 Kč |
Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 4krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.