nakladatel | Portál |
---|---|
rok vydání | 2010 |
vydání | Vyd. 4. |
místo | Praha |
stran | 333 |
rozměry | il. ; |
ISBN | 978-80-7367-817-3 (brož.) |
Vývojové (neboli specifické) poruchy učení nebo chování postihují nemalou část dětské i dospělé populace. Potíže dětí trpících např. dyslexií, dysgrafií nebo hyperaktivitou (ADHD) se neomezují jen na školní vyučování, ale promítají se do celého sociálního systému, v němž dítě žije. Ucelený přehled a zhodnocení světové odborné literatury k tématu vývojových poruch učení a chování i praktické návody pro jejich nápravu nabízí podstatně přepracované a rozšířené vydání úspěšné učebnice. Autorka se soustředila na doplnění nejnovějších poznatků o příčinách a projevech vývojových poruch učení a chování a jejich klasifikaci, a především na nové informace o možnostech pomoci dětem, které jimi trpí. Kniha je rozčleněna do dvou částí: Teoretické předpoklady specifických poruch učení Diagnostika a náprava specifických poruch učení (zásady a techniky nápravy specifických poruch učení, projekty k nápravě,..atd.).
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: dobrý
kniha | 690 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 88 Kč |
Zásilkovna | 79 Kč |
osobní předání – Mohelnice (Šumperk) | 0 Kč |
osobní předání – Smíchov (Praha) | 0 Kč |
osobní předání – Zábřeh (Šumperk) | 0 Kč |
Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 9krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.