nakladatel | Management Press |
---|---|
rok vydání | 2015 |
vydání | 1. |
jazyk | česky |
stran | 264 |
ISBN | 978-80-7261-382-3 |
Manažerských teorií existuje dnes už tolik, že vytížený manažer prakticky nemá šanci se s nimi seznámit, natožpak přemýšlet o jejich využití ve své firmě. Tato kniha nabízí výběr z toho nejlepšího, co je na poli teorie managementu k dispozici a navíc - jako bonus - i možnosti uplatnění těchto teorií v každodenní manažerské praxi. Kniha je psaná zhuštěným, digestivním stylem, kdy každé teorii jsou věnovány dvě stránky. Na nich se seznámíte se základními myšlenkami každé z nich.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: Zachovalá brožovaná
kniha | 200 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 160 Kč |
Zásilkovna | 94 Kč |
osobní předání – Olomouc | 0 Kč |
osobní předání – Prostějov | 0 Kč |
osobní předání – Zlín | 0 Kč |
Možnosti předání jsou každý čtvrtek v okolí Wurmovy ulice zpravidla od 12:00 do 18:00. V jiný den dle domluvy. |
Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 2krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.