nakladatel | BizBooks |
---|---|
rok vydání | 2015 |
vydání | 2. |
jazyk | česky |
stran | 288 |
rozměry | 225x190 |
ISBN | 978-80-265-0425-2 |
Kniha Tvorba business modelů je určena těm, kdo jsou připraveni odhodit zastaralé způsoby myšlení a přijmout nové, inovativní modely tvorby hodnoty: manažerům, konzultantům, podnikatelům – a obecně všem, kdo zastávají vedoucí pozice v organizacích všeho druhu. Symbolem naší generace jsou rozvratné nové business modely. Jen málokdo jim však opravdu rozumí, a to přesto, že tyto modely zcela mění konkurenční prostředí celých odvětví. Kniha vám proto nabízí účinné, jednoduché a ověřené nástroje, s kterými dokážete business modely chápat, vytvářet, transformovat a nakonec také realizovat. Publikace vás naučí účinné a praktické techniky inovace, kterých v současné době využívají přední světové firmy. Nabídneme vám systematický postup, jak pochopit principy nového business modelu, navrhnout jej a realizovat – nebo jak analyzovat a transformovat starý.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo jednou za cenu 180 Kč.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.