Kniha Diferencované řízení vztahů se zákazníky - [moderní strategie růstu výkonnosti podniku] - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil

Hana Lošťáková a kolektiv

nakladatel Grada
rok vydání 2009
vydání 1. vyd.
jazyk česky
místo Praha
stran 268
rozměry 25 cm
poznámka il.
ISBN 978-80-247-3155-1 (váz.)

Publikace se věnuje hodnotovému managementu spočívajícímu v odhalování, vytváření, dodávání a dalším zdokonalování hodnoty pro zákazníky diferencovaně podle přínosu jednotlivých zákazníků pro podnik. Jsou rozebírány klíčové fáze hodnotového managementu a možnosti uplatnění moderních systémů péče o trh (Quality Management System, Quick Response atd.). V neposlední řadě jsou navrženy a rozebrány způsoby měření a dalšího zvyšování výkonnosti podniku při uplatnění strategie diferencovaného CRM na principu Balanced Scorecard. Procesní přístup k řízení vztahů se zákazníky na bázi diferencovaného hodnotového managementu dosud v české odborné literatuře nebyl publikován.


Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(3)
150 Kč

stav: nová

kniha 150 Kč
Zásilkovna  75 Kč
Balíkovna  65 Kč
Havířov Město
140 Kč

stav: nová

kniha 140 Kč
Zásilkovna  79 Kč
Balíkovna  69 Kč
osobní předání – Havířov Město (Havířov, okr. Karviná)  0 Kč

Sháním tuto knihu

Tuto knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Historie prodejů

Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 3krát.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy



Související knihy