nakladatel | C. H. Beck |
---|---|
edice | Beckova edice ekonomie |
rok vydání | 2017 |
vydání | 1. |
jazyk | česky |
stran | 224 |
rozměry | 24 cm |
ISBN | 978-80-7400-654-8 (brož.) |
Kniha přináší komplexní pohled na mezinárodní podnikatelské aktivity českých podniků. Jejím cílem je ukázat, jaký vliv má rozhodnutí podniku vstoupit na mezinárodní trh na jeho strategii, management a finanční řízení. V případě strategického řízení se nejedná pouze o volbu konkrétní mezinárodní strategie, ale rozhodnutí o internacionalizaci má významný vliv na celkovou strategii podniku, a to od úrovně korporátní až po funkcionální. Manažerské aspekty mezinárodního působení se dotýkají především problematiky načasování internacionalizace podnikatelských aktivit, volby rozsahu geografického působení podniku a metody vstupu na mezinárodní trhy. Důležité je rovněž organizační a personální zajištění mezinárodních podnikatelských aktivit. Pokud jde o finanční řízení, nejčastější problémy podniků, které vznikají při jejich vstupu na mezinárodní trhy, se vyskytují zejména při rozhodování a plánování. Důležitou roli hraje také dostupnost finančních zdrojů a investičních příležitostí, vliv domácích a zahraničních společností a v neposlední řadě rovněž hospodářská činnost podniku, obor podnikání.Atraktivita knihy spočívá zejména v tom, že v jednotlivých kapitolách jsou prezentovány výsledky výzkumné studie zaměřené na mezinárodní podnikání českých firem. Kniha je určena nejen studentům vysokých škol ekonomického zaměření, ale také manažerům a vlastníkům podniků, kteří mají v úmyslu podnikat, popř. již podnikají v zahraničí.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.