nakladatel | Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
---|---|
rok vydání | 2014 |
vydání | 1. |
jazyk | česky |
stran | 38 |
ISBN | 978-80-7454-377-7 |
Cílem předmětu je navázat na metodologii marketingového výzkumu, objasněnou v modulu I a aplikovat ji při řešení marketingových problémů různého zaměření. Zabývá se tím, jak marketingový výzkum provází celkovou činnost firem. Před zahájením podnikání, ale i při pravidelném strategickém plánování marketingový výzkum shromažďuje relevantní data a zpracovává např. výzkum trhu včetně např. segmentačního výzkumu, analýzy konkurence, analýzy BCG a GE atd. Při zavádění nových produktů, ale také v dalších fázích životního cyklu je třeba testovat vlastnosti produktu včetně obalu a značky a jejich akceptace spotřebiteli. Důležité je také správně nastavit komunikaci, vybrat média a následně otestovat komunikační účinek kampaně. Tím vším a dalšími aplikacemi marketingového výzkumu se v nástinu zabývá tato studijní opora.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.