Kniha Marketingový výzkum II - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil
? obálka není k dispozici
nakladatel Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
rok vydání 2014
vydání 1.
jazyk česky
stran 38
ISBN 978-80-7454-377-7

Cílem předmětu je navázat na metodologii marketingového výzkumu, objasněnou v modulu I a aplikovat ji při řešení marketingových problémů různého zaměření. Zabývá se tím, jak marketingový výzkum provází celkovou činnost firem. Před zahájením podnikání, ale i při pravidelném strategickém plánování marketingový výzkum shromažďuje relevantní data a zpracovává např. výzkum trhu včetně např. segmentačního výzkumu, analýzy konkurence, analýzy BCG a GE atd. Při zavádění nových produktů, ale také v dalších fázích životního cyklu je třeba testovat vlastnosti produktu včetně obalu a značky a jejich akceptace spotřebiteli. Důležité je také správně nastavit komunikaci, vybrat média a následně otestovat komunikační účinek kampaně. Tím vším a dalšími aplikacemi marketingového výzkumu se v nástinu zabývá tato studijní opora.


Prodám tuto knihu

Tuto knihu nikdo nenabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat


Sháním tuto knihu

Tuto knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy