nakladatel | Maitrea |
---|---|
rok vydání | 2014 |
vydání | 1. |
jazyk | česky |
stran | 65 |
rozměry | 210x297 |
ISBN | 978-80-7500-051-4 |
Autor po 35 letech, kdy jako Montessori učitel pracoval s dětmi, mládeží i dospělými, chce ukázat, jak mu filozofie Marie Montessori pomohla na cestě k předávání poznatků a zkušeností o celostním učení. Tato kniha by měla umožnit i jiným lidem, kteří mají co do činění s dětmi, aby se na výchovu dokázali podívat novým způsobem. Děti a mládež se musí dnes více než dříve učit cíleně se rozhodovat mezi protichůdnými hodnotami, názory a životními styly, aby cíle, jež si samy zvolí, dokázaly vzít za své. Schopnost sepětí s cíli se však u dnešních lidí vytrácí, a právě na překonání tohoto nedostatku se musí naše výchova zaměřit především. Hlavním smyslem připraveného prostředí podle Montessori filozofie je napomoci tomu, aby dítě v našem světě dobře fungovalo. Dítě by si mělo osvojit podobné dovednosti jako všichni ostatní a možná díky Montessori materiálům dospět k výkonu ještě o něco lepšímu. Dospělí se neustále strachují a pochybují o tom, zdali je správné nechat dítě, aby se rozvíjelo jiným způsobem. Řada dětí v učitelské praxi autora byla s to učitelům i rodičům předvést, že dítě se může naučit číst, psát a počítat i zcela jinými postupy s nejrůznějšími možnostmi a svým vlastním tempem.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo jednou za cenu 200 Kč.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.