nakladatel | Univerzita Palackého v Olomouci |
---|---|
rok vydání | 2014 |
vydání | 1. |
jazyk | česky |
stran | 130 |
rozměry | 176x250 |
ISBN | 978-80-244-3961-7 |
Práce se zabývá interkulturními odlišnostmi v pracovní motivaci Generace Y. V teoretické části jsou shrnuty aktuální poznatky o významu znalostních pracovníků v současné ekonomice. Jsou prezentovány významné teorie motivace, vybrané na základě významu pro znalostní pracovníky. Je vysvětleno, co je národní kultura a jak lze poznávat kulturní odlišnosti. Je představeno sedm žijících generací, zvláštní prostor je věnován Generaci Y. Praktická část má charakter případové studie, v níž jsou na příkladu české a francouzské kultury zkoumány odlišnosti pracovní motivace.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.