nakladatel | Kopp |
---|---|
rok vydání | 2014 |
vydání | 1. |
jazyk | česky |
stran | 422 |
rozměry | 300x308 |
ISBN | 978-80-7232-466-8 |
Tento terapeutický materiál vznikl na základě několikaleté klinické praxe rehabilitace řeči u dětí se specificky narušeným vývojem řeči ve smyslu vývojové dysfázie. Jednotlivá cvičení byla vytvořena na základě zkušeností získaných převážně na Foniatrické klinice VFN a 1. LF UK v Praze a dalších ambulancích klinické logopedie. Publikace je myšlena jako další možný materiál pro rehabilitaci narušené komunikační schopnosti. Motivace autorek je doplnění, rozšíření či inovace stávajících terapeutických materiálů používaných v denní logopedické praxi. Hlavní cílovou skupinou jsou děti s narušeným vývojem řeči, avšak klinická zkušenost ukazuje na možnost jejich využití i v terapii klientů s jiným typem narušené komunikační schopnosti (např. s poruchou autistického spektra, vadou sluchu, afázií). Kreativitě se v našem oboru meze nekladou. Terapeutický materiál je rozdělen do dvou hlavních částí. V první části se věnujeme percepčně-kognitivním schopnostem, kde nabízíme deset položek určených pro nácvik barev, matematických představ a rozvoj sluchové a zrakové percepce. Druhá část obsahuje stejný počet položek, které stimulují jazykové schopnosti v oblasti lexikálně-sémantické a morfologicko – syntaktické jazykové roviny. Většina pracovních listů je koncipována tak, aby klienti byli při terapii aktivní. Výsledky intervence při využití multisenzoriálního přístupu jsou ve srovnání s pasivními formami terapie pozitivnější. Je zapotřebí adekvátního vedení, respektování individuálních možností klienta a dle toho jednotlivé materiály přizpůsobit.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo jednou za cenu 400 Kč.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.