Jack Trout, Steve Rivkin ; [překlad Jana Hradská]
nakladatel | Grada |
---|---|
rok vydání | 2006 |
vydání | 1. vyd. |
jazyk | česky |
místo | Praha |
stran | 197 |
rozměry | 24 cm |
ISBN | 80-247-1301-2 (brož.) |
Zákazníci dnes mají zamotanou hlavu z obrovské nabídky různých produktů a neumějí zjistit, v čem se všechny ty výrobky a služby vlastně liší. Proto firmy, které nedokážou své produkty výrazně odlišit od konkurenční nabídky a vyčlenit se tak z davu, nemají šanci na přežití. Srdcem dnešního úspěšného marketingu je diferenciace! Světoznámí autoři vysvětlují, jak získat jedinečné postavení na trhu, jakými konkrétními způsoby se odlišit a získat tak jistou konkurenční výhodu; berou si na pomoc jak vymoženosti špičkové techniky, tak i selský rozum. Na příkladech malých i velkých firem rozebírají úspěšné diferenciační strategie.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: Dobrs
Vzadu natrzena vazba, parkrqt použity zvyrazmovac, jinak OK
knihovna
kniha | 199 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 90 Kč |
Zásilkovna | 75 Kč |
Balíkovna | 39 Kč |
osobní předání – Horní Počernice (Praha) | 0 Kč |
pokud si zvolite osobni předání, vyčkejte prosím na email a SMS, kde budete mít uvedenou adresu a další pokyny. S pozdravem Jiri Lukasek |
Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 11krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.