Kniha Odliš se nebo zemři - jak si zajistit úspěch na trhu jedinečností své nabídky - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil

Jack Trout, Steve Rivkin ; [překlad Jana Hradská]

nakladatel Grada
rok vydání 2006
vydání 1. vyd.
jazyk česky
místo Praha
stran 197
rozměry 24 cm
ISBN 80-247-1301-2 (brož.)

Zákazníci dnes mají zamotanou hlavu z obrovské nabídky různých produktů a neumějí zjistit, v čem se všechny ty výrobky a služby vlastně liší. Proto firmy, které nedokážou své produkty výrazně odlišit od konkurenční nabídky a vyčlenit se tak z davu, nemají šanci na přežití. Srdcem dnešního úspěšného marketingu je diferenciace! Světoznámí autoři vysvětlují, jak získat jedinečné postavení na trhu, jakými konkrétními způsoby se odlišit a získat tak jistou konkurenční výhodu; berou si na pomoc jak vymoženosti špičkové techniky, tak i selský rozum. Na příkladech malých i velkých firem rozebírají úspěšné diferenciační strategie.


Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(9382)
Horní Počernice
199 Kč

stav: Dobrs

Vzadu natrzena vazba, parkrqt použity zvyrazmovac, jinak OK

knihovna

kniha 199 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  90 Kč
Zásilkovna  75 Kč
Balíkovna  39 Kč
osobní předání – Horní Počernice (Praha)  0 Kč
pokud si zvolite osobni předání, vyčkejte prosím na email a SMS, kde budete mít uvedenou adresu a další pokyny. S pozdravem Jiri Lukasek

Sháním tuto knihu

Tuto knihu shání 3 uživatelé

Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Historie prodejů

Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 11krát.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy



Související knihy