nakladatel | Univerzita Palackého v Olomouci |
---|---|
rok vydání | 2013 |
vydání | 1. |
jazyk | česky |
stran | 224 |
rozměry | 148x210 |
ISBN | 978-80-244-3422-3 |
Monografie pojednává o tom, jak fenomenologické inspirace vstupovaly do hudební vědy – o fenomenologických projektech muzikologů i o hudebně relevantních myšlenkách fenomenologických filozofů. Rozvoj fenomenologického myšlení o hudbě přitom sleduje pozadí estetického a obecně metodologického dobového myšlení. Všímá si rovněž návaznosti hudebně fenomenologického přístupu na starší názory o hudbě a na uměleckou produkci, která provázela rozkvět fenomenologie v prvních dekádách dvacátého století. Kniha také detailněji rozpracovává některá témata, která se etablovala v rámci hudební fenomenologie – fenomenologie zvuku, hudební časovost a fenomenologické podněty v analýze hudby.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.