Kniha POP - In-store komunikace v praxi - trendy a nástroje marketingu v místě prodeje - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil

Martin Boček, Daniel Jesenský, Daniela Krofiánová a kolektiv

nakladatel Grada
rok vydání 2009
vydání 1. vyd.
místo Praha
stran 215
rozměry 24 cm
poznámka il.
ISBN 978-80-247-2840-7 (brož.)

První česká ucelená publikace věnující se POP čili in-store komunikaci vychází ze zkušeností a poznatků českého i zahraničního trhu, přináší konkrétní příklady a cenné informace od zkušených odborníků aktivně působících v oboru. Věnuje se POP v kontextu marketingových komunikací, zabývá se výsledky testování efektivity POP, přináší analýzu spotřebitelského vnímání prostředků in-store komunikace, přibližuje minulost, současnost a budoucnost in-store marketingu, věnuje se roli designu v POP aktivitách a dalším tématům spjatých s oborem, který hraje stále významnější roli v komunikaci se zákazníky.


Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(14783)
Liberec I-Staré Město
87 Kč

stav: viz dále

2009 Stav: Velmi dobrý. Vazba: Brožovaná

kniha 87 Kč
Zásilkovna  69 Kč
osobní předání – Liberec I-Staré Město (Liberec)  0 Kč
Jakmile bude Vaše objednávka připravena k vyzvednutí na naší prodejně, přijde Vám výzva k jejímu vyzvednutí formou sms. Tímto mnohokrát děkujieme za Vaši trpělivost a těšíme se na viděnou. Antikvariát Avion

Sháním tuto knihu

Tuto knihu shání 2 uživatelé

Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Historie prodejů

Toto vydání se u nás v minulosti prodalo jednou za cenu 180 Kč.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy