Martin Lindstrom ; [z anglického originálu ... přeložil Milan Dvořák]
nakladatel | Management Press |
---|---|
rok vydání | 2012 |
vydání | Vyd. 1. |
jazyk | česky |
místo | Praha |
stran | 287 |
rozměry | 24 cm |
ISBN | 978-80-7261-191-1 (brož.) |
Marketingový vizionář a autor marketingových bestsellerů se více než dvacet let pohyboval v prvních liniích válek značkových produktů. Dnes ve své nejnovější knize podává zasvěcený pohled zevnitř odvětví, soustřeďuje pozornost do vlastních řad a přibližuje psychologické triky, pasti a úskoky, kterých firmy a jejich marketéři využívají k ovlivňování zákazníků, aby je přiměli k nákupu. Překlad z angličtiny Milan Dvořák.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: Běžné opotřebení
Jde o knihu vyřazenou z knihovny
kniha | 90 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 95 Kč |
Zásilkovna | 75 Kč |
Balíkovna | 69 Kč |
Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 5krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.