Philip Kotler ; [překlad Jiří Adamík, Josef Malý]
nakladatel | Grada |
---|---|
rok vydání | 2005 |
vydání | 1. vyd. |
jazyk | česky |
místo | Praha |
stran | 139 |
rozměry | 25 cm |
ISBN | 80-247-0969-4 (váz.) |
Světoznámý autor mnoha knih a úspěšný konzultant řady světových firem přibližuje nejzávažnější a nejobvyklejší chyby a omyly, které se v marketingové praxi běžně vyskytují. Od popisu nepříznivé situace postupuje k takovým doporučením, aby mohl být firemní marketing skutečným motorem úspěšného podnikání. Jako marketingový profesionál budete úspěšnější, budete-li sestavovat účinnější marketingové plány, odkrývat nové tržní příležitosti a vytvářet ziskové vztahy se zákazníky.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: nová, nepoužívaná, ze skladu knihkupectví
kniha | 169 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 82 Kč |
Zásilkovna | 75 Kč |
Balíkovna | 65 Kč |
osobní předání – Lomnice nad Popelkou (Semily) | 0 Kč |
Místa v okolí Lomnice nad Popelkou do cca 20 km (Turnov, Jilemnice, Semily, Jičín, Nová Paka). Termín a konkrétní místo předání po vzájemné domluvě. |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 11krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.