nakladatel | Univerzita Palackého v Olomouci |
---|---|
rok vydání | 2013 |
vydání | 1. |
jazyk | česky |
stran | 312 |
rozměry | 148x210 |
ISBN | 978-80-244-3345-5 |
Monografie seznamuje čtenáře s výsledky mezinárodního výzkumu, který byl zaměřený na aktuální problematiku v oblasti připravenosti dětí k zahájení povinné školní docházky. Hlubší analýza se vztahuje zejména k populaci českých dětí, ale do výzkumu se zapojily i spolupracující zahraniční vysokoškolské instituce (Slovensko, Slovinsko, Polsko). Jedná se o státy, v nichž prochází předškolní vzdělávání taktéž reformou jako je tomu v ČR. Prostřednictvím monografie čtenář získá ucelený pohled v oblasti připravenost dětí k zahájení povinné školní docházky v ČR. Nelze opomenout skutečnost, že problematika školní zralosti nebyla v ČR v tomto pojetí řešena v posledních několika desetiletích. Monografie je určena zejména odborné veřejnosti, ale i studentům pedagogických fakult.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.