nakladatel | Grada |
---|---|
rok vydání | 2011 |
vydání | Vyd. 1. |
místo | Praha |
stran | 210 |
rozměry | 21 cm |
poznámka | il. |
ISBN | 978-80-247-3452-1 (brož.) |
Praktický průvodce pro publicisty přibližuje technické nástroje k publikování on-line a funkční a obchodní modely on-line médií. Popisuje základní pravidla pro tvorbu textu k on-line publikaci a poskytuje čtenářům ucelený pohled na internetová média nejen v českém prostředí. Přináší informace potřebné k samostatné tvorbě a publikaci autorských děl na webu i ke spolupráci s redakcemi on-line médií.Publikaci jistě ocení všichni studenti žurnalistiky a mediálních studií, publicisté pracující s on-line médii a píšící pro ně a lidé zajímající se o problematiku fungování žurnalistiky v prostředí internetu.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: dobrý stav, rohy lehce omšelé, jinak ok, viz foto
kniha | 120 Kč |
Zásilkovna | 79 Kč |
Balíkovna | 69 Kč |
osobní předání – Hradec Králové | 0 Kč |
Osobní předávní je možné ve večerních hodinách na Slezském Předměstí v Hradci Králové. Budu-li mít zrovna cestu do města, můžeme se domluvit a já se stavím někde za Vámi. Knihy je možné také předat u mě v práci v Bělči nad Orlicí, kde jsme buď já nebo kolega k zastižení po většinu pracovního dne. |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.