Kniha Velký slovník marketingových komunikací - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil

Olga Jurášková, Pavel Horňák a kolektiv

nakladatel Grada
rok vydání 2012
vydání 1. vyd.
jazyk česky
místo Praha
stran 271
rozměry 25 cm
poznámka portréty
ISBN 978-80-247-4354-7 (váz.)

Velký slovník marketingových komunikací poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů používaných v oblasti marketingových komunikací, a to nejen jejich základních forem (reklama, podpora prodeje, direct marketing, public relations, osobní prodej), ale také základních pojmů v oblasti marketingu, výstav a veletrhů, psychologie spotřebitele a nových forem marketingových komunikací. Zejména uvedení pojmů spadajících do oblasti nových forem marketingových komunikací je výrazným přínosem slovníku, neboť tyto pojmy často nebyly v jiné odborné literatuře dosud definovány. Velký slovník marketingových komunikací je přehledným, komplexním shrnutím pojmů a odborných výrazů z oblasti marketingových komunikací a souvisejících oborů. Je určený pracovníkům v oblasti marketingu, marketingových komunikací, studentům středních a vysokých škol.


Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(316)
Nové Město na Moravě
280 Kč

stav: velmi dobrý, trochu poškrábaný obal

kniha 280 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  82 Kč
Zásilkovna  79 Kč
osobní předání – Nové Město na Moravě (Žďár nad Sázavou)  0 Kč

Sháním tuto knihu

Tuto knihu shání 1 uživatel

Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Historie prodejů

Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 3krát.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy