nakladatel | Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
---|---|
rok vydání | 2014 |
vydání | 1. |
jazyk | česky |
stran | 152 |
ISBN | 978-80-7454-376-0 |
Výzkum nebo průzkum trhu je složitou disciplínou, která se neustále vyvíjí. Zejména situace na našem vnitřním trhu se za posledních dvacet let velmi změnila. Pokud jde o nabídku na trhu, tak množství a rozmanitost sortimentu, ale také kvalita zboží a služeb je na vyšší úrovni. Vyznat se a pro firmy uplatnit se na trhu, neztratit krok s konkurencí je určitě složité. Pro každou firmu je důležité znát trh a umět správně uspokojit potřeby různých skupin obyvatelstva nebo odběratelských firem.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.