Kniha Marketingový výzkum I - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil
? obálka není k dispozici
nakladatel Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
rok vydání 2014
vydání 1.
jazyk česky
stran 152
ISBN 978-80-7454-376-0

Výzkum nebo průzkum trhu je složitou disciplínou, která se neustále vyvíjí. Zejména situace na našem vnitřním trhu se za posledních dvacet let velmi změnila. Pokud jde o nabídku na trhu, tak množství a rozmanitost sortimentu, ale také kvalita zboží a služeb je na vyšší úrovni. Vyznat se a pro firmy uplatnit se na trhu, neztratit krok s konkurencí je určitě složité. Pro každou firmu je důležité znát trh a umět správně uspokojit potřeby různých skupin obyvatelstva nebo odběratelských firem.


Prodám tuto knihu

Tuto knihu nikdo nenabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat


Sháním tuto knihu

Tuto knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy