Kniha Doing business in China - A guide to the risks and the rewards - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Hodnotil 1 uživatel
nakladatel Profile Books
edice (The Economist)
rok vydání 2010
jazyk anglicky
místo Suffolk
stran 208
rozměry 22 cm
ISBN 978-1-84668-281-0 (váz.)

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(1088)
Dejvice, Liboc
150 Kč

stav: nová

Ve stejné tvrdé vazbě a jednotném přebalu vydavatele The Economist mám v nabídce i další knížky.

kniha 150 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  82 Kč
Zásilkovna  75 Kč
Balíkovna  65 Kč
osobní předání – Dejvice (Praha)  0 Kč
osobní předání – Liboc (Praha)  0 Kč
Osobní předání na některé stanici metra (nejlépe Dejvická, Muzeum, po dohodě i na jiné stanici), ale lze se domluvit i na jiném místě v Praze.

Sháním tuto knihu

Tuto knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Komentáře

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.


Knihomol25 10. 02. 2022
China has a long history of confounding multinational companies. Many firms' strategies for China have failed and companies have been forced to revise plans to take into account the idosyncrasies of the Chinese market. This book examines the strategies that have succeeded and those that have failed, with chapters on the political and economic context, how to assess the market and manage corporate expectations and structures, how to negotiate legal and tax issues, manufacturing and distribution, making acquisitions, dealing with corruption and financial crime, attracting and retaining talent, the importance of establishing and maintaining relationships (guanxi), corporate governance and social responsibility, and the China of the future.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy