nakladatel | Management Press |
---|---|
rok vydání | 2007 |
vydání | dotisk 1. vydání |
místo | Praha |
stran | 700 |
rozměry | 24 cm |
ISBN | 978-80-7261-029-7 (váz.) |
Obsáhlé dílo přináší celistvý pohled na tradiční témata managementu a zároveň citlivě zachycuje témata nová - nové přístupy, nové myšlenkové výboje, názory a zkušenosti, které jsou relevantní pro další rozvoj jak teorie, tak i praxe managementu. Kniha je nejen první komplexní domácí vysokoškolskou učebnicí managementu, ale je zpracována i vzhledem k potřebám pracovníků praxe a jejich dalšího kvalifikačního rozvoje (podnikových manažerů, manažerů neziskových organizací, vedoucích pracovníků státní správy aj.).
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: viz dále
Praha: Management Press, 2001. Vydání 1. Strany 700 s. Stav: dobrý, lehce opotřebované desky, razítko. Vazba: původní, pevná
kniha | 126 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 90 Kč |
Zásilkovna | 80 Kč |
Balíkovna | 80 Kč |
osobní předání – Liberec I-Staré Město (Liberec) | 0 Kč |
Antikvariát Fryč, Pražská 14, Liberec. Po-Pá 9-17h, so 9-13h |
Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 2krát.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.