nakladatel | Management Press |
---|---|
rok vydání | 2007 |
vydání | dotisk 1. vydání |
místo | Praha |
stran | 700 |
rozměry | 24 cm |
ISBN | 978-80-7261-029-7 (váz.) |
Obsáhlé dílo přináší celistvý pohled na tradiční témata managementu a zároveň citlivě zachycuje témata nová - nové přístupy, nové myšlenkové výboje, názory a zkušenosti, které jsou relevantní pro další rozvoj jak teorie, tak i praxe managementu. Kniha je nejen první komplexní domácí vysokoškolskou učebnicí managementu, ale je zpracována i vzhledem k potřebám pracovníků praxe a jejich dalšího kvalifikačního rozvoje (podnikových manažerů, manažerů neziskových organizací, vedoucích pracovníků státní správy aj.).
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 2krát.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.