Kniha Ekonomické chování. Díl I. Chování spotřebitelů a výrobců - Příběhy o lidech, firmách a hospodaření vlády - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil
nakladatel A plus
rok vydání 2013
vydání 1.
jazyk česky
stran 181
ISBN 978-80-87681-00-8

Ekonomie je věda o chování lidí, firem a vlád. Základními principy ekonomického myšlení jsou princip porovnání nákladů a prospěchu a princip rozhodování na základě mezních hodnot. Chování podle těchto principu se označuje jako racionální a znamená, že určitou činnost by měli jedinci, firmy i vlády vykonávat jen tehdy, když dodatečný prospěch z ní je větší nebo alespoň stejný jako dodatečné náklady na ni vynaložené. Náklady musí zahrnovat též cenu příležitosti. Kniha vysvětluje chování spotřebitelů a výrobců pomocí příběhů, které uvedou čtenáře do problematiky srozumitelným a laskavým způsobem.


Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(7396) TIP
159 Kč

stav: výborný stav, kniha může mít maximálně trochu ohnuté rohy

kniha 159 Kč
Zásilkovna  78 Kč
(21)
140 Kč

stav: Nová

kniha 140 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  82 Kč
Zásilkovna  79 Kč
Balíkovna  69 Kč

Sháním tuto knihu

Tuto knihu shání 1 uživatel

Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Historie prodejů

Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 6krát.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy



Související knihy