nakladatel | Anag |
---|---|
rok vydání | 2014 |
vydání | 1. |
jazyk | česky |
stran | 216 |
ISBN | 978-80-7263-907-6 |
Jak vytvořit lákavý webový obsah a vybudovat loajální zákaznickou online základnu? Jak probudit zájem o vaše produkty či služby a propagovat vaši firmu pomocí nových médií na internetu? Kniha vás naučí, jak uspět online, a pomůže vám s rozvojem marketingového obsahu, na kterém lidem záleží. Vychází z případových studií společností, jež úspěšně šíří své myšlenky online, a využívá je k posílení důvěryhodnosti a k vybudování loajální zákaznické základny. Ať už jde o kratičké tweety, které vám umožní vytvořit spojení s Twitterem, příspěvky na blogu, e-knihy nebo bílé knihy, videa, která ukazují lidskou stránku vaší firmy, interaktivní webové semináře poskytující cenné praktické zkušenosti nebo podcasty, jež lze stahovat a poslouchat... a mnohem více.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 4krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.