Yves Doz & Mikko Kosonen ; [z anglického originálu ... přeložila Irena Grusová]
nakladatel | Management Press |
---|---|
rok vydání | 2011 |
vydání | Vyd. 1. |
jazyk | česky |
místo | Praha |
stran | 284 |
rozměry | 25 cm |
poznámka | il. |
ISBN | 978-80-7261-227-7 (váz.) |
Kniha předních světových poradců v oboru podnikatelských strategií probírá důvody, proč některé firmy nejsou s to přizpůsobit se změnám, zatímco jiné dokáží v změnách, přelomových situacích a opakujících se diskontinuitách nacházet podnikatelskou příležitost a získávat z nich prospěch. Autoři s využitím reprezentativních příkladů ukazují, jak systematicky rozvíjet strategickou agilnost vaší firmy tak, aby její strategie odpovídala novým potřebám a aby si dokázala udržet odstup od svých konkurentů.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: nová
kniha | 200 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 82 Kč |
Zásilkovna | 79 Kč |
Balíkovna | 69 Kč |
stav: jako nová
kniha | 190 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 82 Kč |
Zásilkovna | 79 Kč |
Balíkovna | 69 Kč |
stav: nepoužitá
kniha | 200 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 88 Kč |
Zásilkovna | 79 Kč |
osobní předání – Hodonín (Chrudim) | 0 Kč |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 2krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.