nakladatel | Edika |
---|---|
rok vydání | 2014 |
vydání | 1. |
jazyk | česky |
stran | 240 |
rozměry | 145x205 |
ISBN | 978-80-266-0180-7 |
Spisovatel a novinář Paul Tough ve své nové knize pátrá po skutečných důvodech úspěchu. Jak je možné, že dítě pocházející z problémové a chudé rodiny může být v životě úspěšnější než dítě plně zajištěné a podporované? Co bychom v našich dětech měli povzbudit a rozvíjet? Je charakter důležitější než znalosti? A dá se na něm pracovat? Autor si klade provokativní otázky a brilantně na ně odpovídá, za pomoci nejnovějších vědeckých, a především psychologických poznatků. Ačkoliv se kniha nevyhýbá obtížnějším pojmům a problémům, je napsána čtivě. K tomu přispívá množství příkladů z praxe – příběhy dětí a rodin, ke kterým se opakovaně vracel po několik let. Kniha je zásadním příspěvkem do debaty, jak by mělo současné vzdělávání dětí vypadat, a ocení ji jak rodičové a pedagogové, tak i politikové a úředníci. Paul Tough píše články do nejvlivnějších amerických novin a periodik (New York Times, New Yorker) a jeho tématem je kromě jiného právě vzdělání.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: jako nová
kniha | 50 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 87 Kč |
Zásilkovna | 75 Kč |
Balíkovna | 65 Kč |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 3krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
Děkujeme, váš podnět byl předán správcům databáze.