Kniha Marketingová komunikace - nové trendy 3.0 - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil
nakladatel Management Press
rok vydání 2011
vydání 3., rozš. vyd.
místo Praha
stran 203
rozměry 24 cm
poznámka il. (některé barev.)
ISBN 978-80-7261-237-6 (brož.)

Uznávaný marketingový praktik Petr Frey představuje nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití na trhu. Na řadě příkladů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s tradičními. Mapuje možnosti guerillového, digitálního či virového marketingu, event marketingu, direct marketingu i product placementu. Nově se zabývá využíváním sociálních médií a marketingovou komunikací v sociálních sítích. Ukazuje rovněž možnosti nového oboru shopper marketingu a jeho využití v místech prodeje. Součástí knihy je obrazová příloha dokumentující vybrané úspěšné kampaně z uvedených komunikačních oborů.


Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(822)
Liberec I-Staré Město
228 Kč

stav: viz dále

Praha: Management Press, 2011. Vydání 3. Strany 203 s. Stav: velmi dobrý. Vazba: brožovaná

kniha 228 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  90 Kč
Zásilkovna  80 Kč
Balíkovna  80 Kč
osobní předání – Liberec I-Staré Město (Liberec)  0 Kč
Antikvariát Fryč, Pražská 14, Liberec. Po-Pá 9-17h, so 9-13h
(1123)
Kobylisy
115 Kč

stav: Běžně opotřebená

kniha 115 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  90 Kč
Zásilkovna  84 Kč
osobní předání – Kobylisy (Praha)  0 Kč
(920)
140 Kč

stav: Pekna zachovala

Mirne ohly obá

kniha 140 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  88 Kč
Zásilkovna  75 Kč
Balíkovna  65 Kč

Sháním tuto knihu

Tuto knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Historie prodejů

Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 2krát.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy