nakladatel | Management Press |
---|---|
rok vydání | 2011 |
vydání | 3., rozš. vyd. |
místo | Praha |
stran | 203 |
rozměry | 24 cm |
poznámka | il. (některé barev.) |
ISBN | 978-80-7261-237-6 (brož.) |
Uznávaný marketingový praktik Petr Frey představuje nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití na trhu. Na řadě příkladů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s tradičními. Mapuje možnosti guerillového, digitálního či virového marketingu, event marketingu, direct marketingu i product placementu. Nově se zabývá využíváním sociálních médií a marketingovou komunikací v sociálních sítích. Ukazuje rovněž možnosti nového oboru shopper marketingu a jeho využití v místech prodeje. Součástí knihy je obrazová příloha dokumentující vybrané úspěšné kampaně z uvedených komunikačních oborů.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: viz dále
Praha: Management Press, 2011. Vydání 3. Strany 203 s. Stav: velmi dobrý. Vazba: brožovaná
kniha | 228 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 90 Kč |
Zásilkovna | 80 Kč |
Balíkovna | 80 Kč |
osobní předání – Liberec I-Staré Město (Liberec) | 0 Kč |
Antikvariát Fryč, Pražská 14, Liberec. Po-Pá 9-17h, so 9-13h |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 2krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.