Kniha Hudební psychologie - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil
kniha Hudební psychologie, Karolinum  2005
nakladatel Karolinum
rok vydání 2005
dotisk 2007, 2009
vydání 1.
místo Praha
stran 238
rozměry 21 cm
poznámka il.
ISBN 80-246-0965-7 (brož.)
ISBN 978-80-246-0965-2 (dotisk : brož.)

Muzikolog a psycholog Marek Franěk se věnuje vztahu mezi nadáním hudebním a matematickým a školním prospěchem vůbec, zabývá se hudbou v reklamě, táže se, zda existuje tzv. Mozartův efekt a hledá jeho praktické využití. V samostatné kapitole autor zkoumá vliv hudby v prenatálním období. Cílem knihy je orientovat studenty v základních psychologických zákonitostech hudebně pedagogického procesu a umožnit jim diagnostikovat a rozvíjet hudebnost dítěte s přihlédnutím k vlivům sociokulturního okolí, dále pak vybavit studenty teoretickými základy v oblasti výchovy jedince hudebním uměním a zorientovat je v zákonitostech hudebně výchovného procesu. Součástí knihy je vybraná literatura.


Prodám tuto knihu

Tuto knihu nikdo nenabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat


Sháním tuto knihu

Tuto knihu shání 5 uživatelů

Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Historie prodejů

Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 7krát.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy