nakladatel | Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
---|---|
rok vydání | 2014 |
vydání | 1. |
stran | 34 |
ISBN | 978-80-7454-393-7 |
Tento studijní materiál vznikl v rámci inovace studijních materiálů na Obchodní akademii Tomáše Bati a Vyšší odborné škole ekonomické Zlín v průběhu realizace klíčové aktivity č. 2. Tento text je určen pro studenty vyššího odborného studia v rámci jejich rozvoje kompetencí ve firemní praxi při komunikaci v jazyce anglickém. Text může být pomůckou nejen pro písemnou, ale i pro ústní komunikace vzhledem k obsahu jednotlivých kapitol.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.