Kniha Teorie a metody politického marketingu - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil

Roman Chytilek, Otto Eibl, Anna Matušková a kol.

kniha Teorie a metody politického marketingu, Centrum pro studium demokracie a kultury 2012
nakladatel Centrum pro studium demokracie a kultury
rok vydání 2012
vydání 1. vyd.
místo Brno
stran 341
rozměry 23 cm
poznámka il.
ISBN 978-80-7325-281-6 (brož.)

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nikdo nenabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat


Sháním tuto knihu

Tuto knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Historie prodejů

Toto vydání se u nás v minulosti prodalo jednou za cenu 299 Kč.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy



Poslední navštívené (vypsat vše)