nakladatel | BizBooks |
---|---|
rok vydání | 2014 |
vydání | 1. |
jazyk | česky |
stran | 312 |
rozměry | 167x225 |
ISBN | 978-80-265-0133-6 |
Adam Grant boří mýtus, že ti dobří vždy skončí poslední, vyhaslí jako sopka a zbití jak psi. Dokazuje, že dárci mají větší pravděpodobnost stát se šampiony. Zajímá vás, jak a proč dárci převládají na vrcholu žebříčku úspěšnosti? Autor knihy vás seznámí s úspěšnými dárci z nejrůznějších oborů, včetně konzultantů, právníků, doktorů, inženýrů, prodejců, spisovatelů, podnikatelů nebo finančních poradců. Úspěšní dárci mají jedinečný přístup k aktivitám ve čtyřech klíčových oblastech: vytváření sítě kontaktů, spolupráci, vyhodnocování a ovlivňování druhých. Zjistíte, jaké jsou PŘÍNOSY DÁVÁNÍ: * jak rozvíjet vztahy s novými známými a posilovat vazby s těmi stávajícími * co je třeba k produktivní spolupráci s kolegy a jak získat jejich respekt * jak hodnotit ostatní, posoudit a rozvíjet talent druhých * objevíte nové strategie prezentování, prodávání, přesvědčování a jednání. Dozvíte se, jaká jsou ÚSKALÍ DÁVÁNÍ: * jak se dárci mohou bránit vyhoření a tomu, aby se stali rohožkami agresivnějších lidí * jak se schopní dárci umí vyhnout pádu na dno žebříčku úspěšnosti.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 19krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.