nakladatel | Masarykova univerzita |
---|---|
rok vydání | 2014 |
vydání | 1. |
jazyk | česky |
stran | 128 |
rozměry | 148x210 |
ISBN | 978-80-210-6918-3 |
Publikace seznamuje s vybranými okruhy problémů managementu veřejné správy. Představuje tak nejen klasický model managementu, ale také jeho alternativy, manažerské metody využívané (nebo vhodné k využití) ve veřejné správě i činnosti manažera ve veřejné správě. Větší pozornost je věnována oblastem managementu, které mají zásadní význam pro každou organizaci, včetně organizací veřejné správy. Za tyto oblasti lze považovat strategický management, finanční management a lidské zdroje. Kromě toho budou ve stručnosti představeny také možnosti marketingu ve veřejné správě.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: na první pohled jako nová, uvnitř však některé části podtrhány zvýrazňovači
kniha | 80 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 87 Kč |
Zásilkovna | 79 Kč |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.