Kniha Marketing v pojišťovnictví - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil
nakladatel Linde
rok vydání 2006
vydání 2., přeprac. vyd.
místo Praha
stran 87
rozměry 21 cm
ISBN 80-7201-627-X (brož.)

Kniha je rozdělena do dvou na sebe navazujících částí. První část je věnována obecnému úvodu do marketingu. Druhá a stěžejní část se zabývá základy marketingu v pojišťovnictví. Bez újmy na obecnosti je problematika vysvětlována se zaměřením na oblast pojištění osob, která obecně souvisí s finančním plánováním jednotlivců a rodin a má proto některé společné prvky s marketingem ve finančním sektoru. Kniha je doplněna o dva příklady z praxe. Obsahuje také přílohu s výkladovým slovníčkem základních pojmů v pojišťovnictví včetně anglické terminologie. Publikace je vhodná pro pracovníky v pojišťovnictví, marketingové pracovníky ve finančním sektoru a pro studenty jako doplňková literatura


Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(682)
Čakovice
399 Kč

stav: Moc pěkný.

Vnitřek knihy v super stavu, papírový přebal malé známky použití.

kniha 399 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  94 Kč
Zásilkovna  79 Kč
osobní předání – Čakovice (Praha)  0 Kč

Sháním tuto knihu

Tuto knihu shání 2 uživatelé

Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Historie prodejů

Toto vydání se u nás v minulosti prodalo jednou za cenu 294 Kč.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy