Charles Duhigg ; [překlad Zdeněk Beyer]
nakladatel | BizBooks |
---|---|
rok vydání | 2013 |
vydání | 1. vyd. |
jazyk | česky |
místo | Brno |
stran | 280 |
rozměry | 23 cm |
poznámka | il. |
ISBN | 978-80-265-0055-1 (brož.) |
Proč se někteří lidé a firmy snaží o změnu roky, zatímco jiní se změní přes noc? Jak zvyky vznikají, proč vůbec existují a lze s nimi něco dělat? Jak ukazuje Charles Duhigg, poznáme-li, jak fungují, můžeme je snadno změnit a využít ve svůj prospěch, a zlepšit tak mnohé oblasti nejen našeho osobního a pracovního života, ale i fungování celé společnosti. Strhující vyprávění podložené nejnovějšími vědeckými poznatky a výzkumy přináší zcela nové chápání lidské povahy a jejího potenciálu ke změně.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: Dobrý
kniha | 180 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 82 Kč |
osobní předání – Neředín (Olomouc) | 0 Kč |
Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 46krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.