Kniha Marketing - Základy Marketingu - učebnice učitele 1-2 - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil
nakladatel Computer Media
rok vydání 2018
vydání 4. aktualizované
stran 160
rozměry 30 cm
ISBN 978-80-7402-361-3 (brož.)

Vyučující má obsahově k dispozici učebnici pro studenty, která je obsahem i rozložením stránek totožná s žákovskou učebnicí. Tato komplexní příručka pro učitele zahrnuje látku obou dílů učebnic pro žáky. Navíc však obsahuje doporučené zápisy do volných úseků (zápisy v hodině) a rozšiřující učivo pro pedagoga, které lze využít k prohloubení vlastních znalostí nebo k rozšíření učiva žákům. Podstatou této učebnice je poskytnout pedagogovi co nejširší podklady pro výuku a zároveň mu nabídnout i další náměty k vedení výuky. Struktura učebnce vychází z Rámcového vzdělávacího plánu MŠMT Ekonomika a podnikání. Lze ji aplikovat i v rámci jiných RVP, které požadují zařazení výuky marketingu do školského vzdělávacího programu. Učebnice učitele obsahuje: přepis učebnice včetně doporučených zápisů, rozšiřující texty k probírané látce, příklady včetně řešení, testy včetně řešení, netradiční aktivizační metody vedoucí k pochopení výuky, opět včetně řešení.


Prodám tuto knihu

Tuto knihu nikdo nenabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat


Sháním tuto knihu

Tuto knihu shání 2 uživatelé

Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Historie prodejů

Toto vydání se u nás v minulosti prodalo jednou za cenu 150 Kč.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy