nakladatel | Management Press |
---|---|
rok vydání | 2014 |
vydání | 1. |
jazyk | česky |
stran | 192 |
rozměry | 145x205 |
ISBN | 978-80-7261-269-7 |
Velká pozornost se dnes věnuje problematice sociálních médií. Stejně tak je kladen značný důraz na téma společenské odpovědnosti firem. Autor předkládá první knihu, která obě témata vnímá jako vzájemně provázaná, a přesvědčivě argumentuje, že nejúspěšnějšími firmami budoucnosti budou ty, které se chovají společensky nejodpovědněji. Hlas lidí spojených prostřednictvím sociálních sítí nabývá na síle a podle Jonese postupně nutí podnikatelský svět, aby si osvojil nové standardy chování.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: Pěkný stav, je jako nová, jen desky jsou nepatrně opotřebované
a mají nepatrně ohlý dolní roh.Na deskách jsou asi dvě slabé rýhy.
Upřesnění podmínek osobního předání:
vyzvednutí knihy je možné po dohodě kdykoliv v Praze 4 Modřanech.
kniha | 120 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 88 Kč |
Zásilkovna | 75 Kč |
Balíkovna | 65 Kč |
osobní předání – Modřany (Praha) | 0 Kč |
Osobní vyzvednutí knihy je možné POUZE v místě bydliště - ulice Voborského (Praha 12 Modřany) - po dohodě kdykoliv. |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.