Richard Koch ; [z anglického originálu ... přeložila Jana Novotná]
nakladatel | Management Press |
---|---|
rok vydání | 2008 |
vydání | 2., aktualiz. vyd. |
jazyk | česky |
místo | Praha |
stran | 243 |
rozměry | 24 cm |
poznámka | il. |
ISBN | 978-80-7261-175-1 (brož.) |
Pravidlo 80/20 říká, že 80 procent všech výsledků vzniká z 20 procent příčin (např. to znamená, že 20 procent výrobků přináší 80 procent zisku nebo že 20 procent zákazníků vytváří 80 procent tržeb, ale i že 20 procent řidičů způsobí 80 procent dopravních nehod). Aktualizované vydání dnes již klasického bestselleru, který byl přeložen do 30 jazyků, na praktických příkladech ukazuje, jak dosáhnout lepších výsledků s menším vynaložením úsilí, času a dalších zdrojů tím, že se soustředíme na těch důležitých 20 %, která přinášejí 80 % výsledků, a jak tohoto principu systematicky využívat nejen v podnikání a managementu, ale i v osobním životě.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 19krát.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.