Kniha Management - Základy, moderní manažerské přístupy, výkonnost a prosperita - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Hodnotili 2 uživatelé
nakladatel Management Press
rok vydání 2009
vydání 2.
jazyk česky
stran 736
rozměry 165x235
ISBN 978-80-7261-274-1

Inovované a aktualizované vydání klíčové domácí monografie na téma managementu představuje jak základní a tradiční, tak i aktuální a nová témata, s nimiž se vyrovnává jak teorie, tak i praxe moderního managementu. Kniha se uplatňuje nejen jako základní studijní materiál v mnoha kursech managementu na vysokých školách manažerského a ekonomického směru, ale i v dalších programech manažerského vzdělávání. Současně je zpracována i vzhledem k potřebám pracovníků praxe a jejich dalšího kvalifikačního rozvoje (podnikových manažerů, manažerů neziskových organizací, vedoucích pracovníků veřejné a státní správy aj.).


Prodám tuto knihu

Toto vydání nikdo nenabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Je k dispozici vydání z roku 2007
Je k dispozici vydání z roku 2000

Sháním tuto knihu

Tuto knihu shání 2 uživatelé

Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Historie prodejů

Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 17krát.

Komentáře

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.


Vojtechup 13. 11. 2021
Skvěle zpracovaná monografie týkající se managementu. Vhodné pro studenty vysokých škol, případně nastupující managery. Kniha je psaná lidsky, takže lze všechno velmi dobře pochopit.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy



Související knihy