Philip Kotler, Kevin Lane Keller, překlad Tomáš Juppa, překlad Martin Machek
nakladatel | Grada |
---|---|
rok vydání | 2013 |
vydání | 4. |
stran | 816 |
rozměry | 29 cm |
poznámka | V knize uvedené 14. vyd. se týká originálu |
ISBN | 978-80-247-4150-5 (váz.) |
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci. Všechna témata jsou aktualizována a doplněna o nové přístupy, myšlenky a příklady z praxe. Na konci kapitol najdete případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: Zcela nová
Nabízím 16. vydání této knihy v angličtině. Je tedy novější než tato. Je nepoužívaná, ale jelikož již nejsem studentem managementu/marketingu tak by se na ní prášilo.
Jelikož dosud nevyšla v českém jazyce a je doslova nabitá informacemi, její cena je
kniha | 1936 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 94 Kč |
Zásilkovna | 79 Kč |
osobní předání – Plzeň Jižní Předměstí (Plzeň, okr. Plzeň-město) | 0 Kč |
Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 10krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.