Lukáš Urban, Josef Dubský, Karol Murdza
nakladatel | Grada |
---|---|
rok vydání | 2011 |
vydání | Vyd. 1. |
místo | Praha |
stran | 230 |
rozměry | 21 cm |
poznámka | il. |
ISBN | 978-80-247-3563-4 (brož.) |
Problematika masové komunikace a veřejného mínění poutá v poslední době stále více pozornosti nejen odborné, ale i laické veřejnosti. Už při letmém pohledu na současnou společnost člověk velice rychle pochopí, proč je nazývána společností médií a informací, společností komunikující a znalostní, společností celebritní, karnevalovou a legrační. Je ale opravdu tak legrační? Renomovaní čeští a slovenští autoři koncipují svoji knihu jako vizitku současné společnosti. Analyzují proměny sociální a masové komunikace, média a jejich vybrané problémy, téma kultury a masové kultury, veřejného mínění a jeho významu. Zvláštní pozornost věnují problému mediální prezentace násilí a zločinu. Unikátní publikaci jistě ocení studenti příslušných oborů vysokých škol, vyšších odborných škol, ale i široká veřejnost.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: velmi dobrý
kniha | 85 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 85 Kč |
Zásilkovna | 75 Kč |
Balíkovna | 65 Kč |
osobní předání – Vnitřní Město (Písek) | 0 Kč |
Písek Antikvariát U Slona |
stav: Velmi dobrý stav
T35
kniha | 60 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 100 Kč |
Zásilkovna | 120 Kč |
stav: velmi dobrý až výborný
kniha | 139 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 80 Kč |
Zásilkovna | 75 Kč |
Balíkovna | 65 Kč |
osobní předání – Dejvice (Praha) | 0 Kč |
Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo jednou za cenu 80 Kč.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.