Leo Vodáček & Oľga Vodáčková
nakladatel | Management Press |
---|---|
rok vydání | 2002 |
vydání | Vyd. 1. |
místo | Praha |
stran | 137 |
rozměry | 24 cm |
ISBN | 80-7261-058-9 (brož.) |
Strategické aliance patří k osvědčeným způsobům transferu moderních technologií, manažerského know-how, snižování podnikatelského rizika, urychlování inovačního a investičního rozvoje atd. Na základě poznatků z domácí i světové praxe kniha popisuje osvědčené organizační formy, způsoby přípravy a fungování, popř. ukončení strategických aliancí. Je určena podnikatelům a manažerům, studentům vysokých škol ekonomického směru, programů MBA a odborných manažerských kursů.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 3krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.