Stéphane Pincas a Marc Loiseau ; předmluva Maurice Lévy ; [z angličtiny přeložil Pavel Brožek]
nakladatel | Slovart |
---|---|
rok vydání | 2009 |
jazyk | česky |
místo | Praha |
stran | 336 |
rozměry | 29 cm |
poznámka | il. (převážně barev.), portréty, faksim. |
ISBN | 978-3-8365-1565-8 (Taschen : váz.) |
ISBN | 978-80-7391-266-6 (Slovart : váz.) |
Historie západní reklamy je dlouhá a tomu nasvědčuje i skutečnost, že první reklamu umístil Francouz Théophraste Renaudot do La Gazette de France už v roce 1630. Kniha, rozdělená chronologicky na kapitoly, zachycuje vývoj reklamy a reklamního průmyslu. Zkoumá legendární kampaně a značky moderní historie reklamy a doplňuje je neobyčejnými anekdotami a komentáři, které pomáhají objasnit historický kontext a význam každé z kampaní. Najdete tu například i jednu z prvních reklam Coca-coly, či způsob, jakým byla k reklamním účelům použita umělecká díla mistrů, jakými jsou Picasso a Magritte.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 9krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.