nakladatel | Grada |
---|---|
rok vydání | 2008 |
vydání | 1. vyd. |
místo | Praha |
stran | 322 |
rozměry | 24 cm |
poznámka | il. |
ISBN | 978-80-247-2614-4 (brož.) |
V komplexní a čtivé knížce se dozvíte vše důležité pro vaši úspěšnou komunikaci v praxi. Nestačí být jen dobrý odborník či mít skvělé nápady - stejně důležitá je pro váš úspěch a úspěch organizace, ve které pracujete, vynikající komunikace. Kniha vás provede různými formami praktické komunikace a najdete v ní řadu doporučení, zásad a zkušeností směřujících k co nejefektivnější komunikaci včetně specifikace hlavních nedostatků, chyb a netaktností, které komunikaci komplikují, znepřehledňují a znesnadňují. Kniha se věnuje významu komunikace v současné společnosti, představuje zásady efektivní komunikace, bariéry a rozdíly mezi komunikací muže a ženy, věnuje se také aktivnímu naslouchání, komunikaci neverbální, verbální, písemné, prezentaci jednotlivce a komunikaci organizace. Publikace je určena nejširšímu okruhu zájemců od studentů přes manažery, personalisty, různé specialisty až po novináře a lektory.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 6krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.