Kniha Masová média - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil
nakladatel Portál
rok vydání 2015
vydání 2. přeprac.
jazyk česky
stran 392
ISBN 978-80-262-0743-6

Autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v České republice nabízejí podrobné uvedení do studia médií z hlediska sociálněvědní disciplíny mediální studia. Jejich ústředním zájmem je mediální komunikace jako obecný pojem, který zahrnuje institucionalizovanou symbolickou interakci a složky, které se na ní podílejí, tedy média, publikum, společenský kontext. Jde o pohled, který bere v úvahu historii i současnost mediální scény i mediálních studií u nás. Výklad je doplněn řadou příkladů z České republiky i ze zahraničí. Kniha je určena především studentům sociálních věd, odborníkům v těchto oblastech, pracovníkům médií, marketingu a reklamy, pedagogům, sociálním psychologům.


Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(0)
Prosek, Střížkov
600 Kč

stav: nová

kniha 600 Kč
prodejce nenabízí zaslání žádným dopravcem
osobní předání – Prosek (Praha)  0 Kč
osobní předání – Střížkov (Praha)  0 Kč
čas dle dohody
(81)
Vysočany
540 Kč

stav: Nová, nečtená

kniha 540 Kč
prodejce nenabízí zaslání žádným dopravcem
osobní předání – Vysočany (Praha)  0 Kč
V Praze osobní domluva, nejlépe na trasách metra.

Sháním tuto knihu

Tuto knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Historie prodejů

Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 8krát.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy