nakladatel | Včeliště |
---|---|
rok vydání | 2019 |
vydání | 1. |
místo | Praha |
stran | 46 |
rozměry | 21 cm |
ISBN | 978-80-270-6349-9 (brož.) |
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: Nová kniha
kniha | 150 Kč |
Zásilkovna | 75 Kč |
Balíkovna | 65 Kč |
osobní předání – Strašnice (Praha) | 0 Kč |
stav: dobrý/ velmi dobrý
Obsahový marketing začal být v posledních letech pro mnoho firem a projektů tím nejdůležitějším kanálem pro získávání zákazníků, budování značky a plnění dalších marketingových cílů. Už za hodinu po přečtení této krátké, ale informacemi nabité knihy sami
kniha | 176 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 119 Kč |
Zásilkovna | 79 Kč |
Balíkovna | 69 Kč |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo jednou za cenu 150 Kč.
Už za hodinu po přečtení této krátké, ale informacemi nabité knihy sami zjistíte, jak může být obsahový marketing i vaší novou strategií. Zakladatel marketingové agentury Včeliště Josef Řezníček vám řekne, jak k obsahu přistupovat a zapojit ho do vašeho projektu.
Objevte recept úspěšného content marketingu a návod na přípravu funkční obsahové strategie. Naučíte se distribuovat obsah tak, aby ho našli vaši noví zákazníky, a zjistíte, jak vyhodnotit, jestli se vám investice do jeho tvorby vyplácí, nebo ne.