Kniha Začněte s obsahovým marketingem - jak pomocí obsahu získat spoustu zákazníků, vybudovat si dlouhodobou konkurenční výhodu a posílit svoji značku - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Hodnotili 2 uživatelé
nakladatel Včeliště
rok vydání 2019
vydání 1.
místo Praha
stran 46
rozměry 21 cm
ISBN 978-80-270-6349-9 (brož.)

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
150 Kč

stav: Vyborny stav viz foto

kniha 150 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  80 Kč
Zásilkovna  79 Kč
Balíkovna  39 Kč
(51)
Strašnice
150 Kč

stav: Nová kniha

kniha 150 Kč
Zásilkovna  75 Kč
Balíkovna  65 Kč
osobní předání – Strašnice (Praha)  0 Kč
(579)
176 Kč

stav: dobrý/ velmi dobrý

Obsahový marketing začal být v posledních letech pro mnoho firem a projektů tím nejdůležitějším kanálem pro získávání zákazníků, budování značky a plnění dalších marketingových cílů. Už za hodinu po přečtení této krátké, ale informacemi nabité knihy sami

kniha 176 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  119 Kč
Zásilkovna  79 Kč
Balíkovna  69 Kč

Sháním tuto knihu

Tuto knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Historie prodejů

Toto vydání se u nás v minulosti prodalo jednou za cenu 150 Kč.

Komentáře

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.


skmagy 03. 04. 2022
Obsahový marketing začal být v posledních letech pro mnoho firem a projektů tím nejdůležitějším kanálem pro získávání zákazníků, budování značky a plnění dalších marketingových cílů.
Už za hodinu po přečtení této krátké, ale informacemi nabité knihy sami zjistíte, jak může být obsahový marketing i vaší novou strategií. Zakladatel marketingové agentury Včeliště Josef Řezníček vám řekne, jak k obsahu přistupovat a zapojit ho do vašeho projektu.
Objevte recept úspěšného content marketingu a návod na přípravu funkční obsahové strategie. Naučíte se distribuovat obsah tak, aby ho našli vaši noví zákazníky, a zjistíte, jak vyhodnotit, jestli se vám investice do jeho tvorby vyplácí, nebo ne.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy



Související knihy