Kniha Spotřební kultura - Historie, teorie a výzkum - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil
nakladatel Academia
rok vydání 2014
vydání 1.
jazyk česky
stran 440
rozměry 148x210
ISBN 978-80-200-2372-8

Čtrnáct studií, čtrnáct vybraných problémů a témat: 1. historie vzniku spotřební kultury a jejího výzkumu, 2. vztah spotřeby, identity a společenského postavení, 3. propagace spotřební kultury prostřednictvím reklamy, marketingu a obchodních značek, 4. kritika spotřební kultury a reflexe jejího dalšího vývoje. Vše je zasazeno do historického a výzkumného kontextu. Studie se zabývají pólem spotřebitelským i pólem výrobců spotřebních předmětů, tedy otázkami marketingu, reklamy a obchodních značek. Publikaci připravili odborníci z Univerzity Palackého v Olomouci a Sociologického ústavu AV ČR s předními zahraničními experty. Kniha je určena studentům, marketérům, výzkumníkům trhu i odborné mediální veřejnosti.


Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(176)
Neředín
150 Kč

stav: jako nová

lehce podřený přebal

kniha 150 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  88 Kč
Zásilkovna  79 Kč
osobní předání – Neředín (Olomouc)  0 Kč
(1811)
Plzeň Vnitřní Město
390 Kč

stav: Skvělý

44 vnější obálka má mírně ohnuté rohy

kniha 390 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  95 Kč
Zásilkovna  75 Kč
Balíkovna  65 Kč
osobní předání – Plzeň Vnitřní Město (Plzeň, okr. Plzeň-město)  0 Kč

Sháním tuto knihu

Tuto knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Historie prodejů

Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 6krát.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy